.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری فاقد مدیریت جامع شهری
باید پذیرفت که بسیاری از نابسامانی ها و عدم رفع مشکلات حوزه شهری در مرکز استان به واسطه نبود مدیریت جامع شهری در شهرداری ساری است ...
ساری فاقد مدیریت جامع شهری

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهرداری ساری فاقد مدیریت جامع شهری است.

جمال باقری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری افزود: باید پذیرفت که بسیاری از نابسامانی ها و عدم رفع مشکلات حوزه شهری در مرکز استان به واسطه نبود مدیریت جامع شهری در شهرداری ساری است.
وی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه شهرداری ساری در دوره سوم در حوزه زیرساختی خوب وارد شده ولی نتوانست در حوزه رفاهی و توسعه شهری گام های اساسی بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با ابراز گلایه از حوزه معاونت اداری و مالی شهرداری ساری با اشاره به اینکه این حوزه دارای چیدمان نامناسب و ضعف مدیریتی در حوزه عملکردی است تصریح کرد: این نابسامانی ها در بخش های مختلف شهرداری، سبب عقب ماندگی ساری در حوزه توسعه شده است.

باقری با بیان اینکه شورای شهر ساری باید برای رفع کنده کاری های سطح شهر از شهرداری برنامه مدون منطقه ای بخواهد افزود: شورا باید انسجام لازم در پیگیری اقدامات شورا نیز داشته باشد.

میرصالح صالحی نیا، نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه متاسفانه حرف و حدیث ها و مطالباتی که اعضای شورای شهر از شهرداری می خواهند در جلسه پایان می یابد اظهار داشت: اعضای شورا باید رفع این نواقص، نسبت به پیگیری مصوبات شورای شهر از طریق شهرداری اقدام کنند.

وی بیان داشت: شورای شهر باید در چیدمان برخی نیروها در واحدهای شهرداری ساری برای جلوگیری از نابسامانی شهری اعمال نظر کند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به بی توجهی بیش از اندازه شهرداری ساری به منطقه جنوب شهر اظهار داشت: محرومیت جنوب ساری باید رفع شود.

فرامرز نقیبی افزود: با توجه بخش اعظمی از آرای ماخوذه اعضای شورای شهر دوره سوم از منطقه جنوب شهر ساری بوده ولی نهایت بی توجهی به مردمان زحمتکش این منطقه می شود.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه علیرغم درخواست های مکرر اهالی زحمتکش مناطق بلوار کشاورز، دخانیات و اتحاد در جنوب شهر ساری، بی توجه ای شهرداری به این مناطق تمامی ندارد.

عضو شورای اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه در زمینه رفع معضل زباله در ساری به هر دری مراجعه کردیم با پاسخ های بی جواب مسئولین مواجه شدیم اظهار داشت: در حق ساری کم لطفی و ظلم شده که امید است در سفر سوم دولت، مسئولین استانی واقعیات اجرایی شدن مصوبات سفرهای قبلی را به اطلاع هیئت دولت برسانند.

وی با بیان اینکه کنده کاری های بی امان ساری، امان برای شهروندان نگذاشته است افزود: متاسفانه برخی نقاط و محلات ساری در چند سال اخیر رنگ آسفالت و ترمیم را به خود ندیدند.

نقیبی با اعلام اینکه نیروهای کم کار و بی خیال در واحد عمران شهرداری ساری به جای پاسخگویی و رفع مشکلات مردم به انجام مقالات و پایان نامه های دانشگاهی خود از طریق امکانات شهرداری می پردازند.

وی با بیان اینکه اعضای واحد عمران شهرداری باید به جای وانمود کردن مدارک تحصیلی خود کمی با مردم ملاطفت کرده و با معرفت باشند افزود: متاسفانه مردم برای رفع معضلات مناطق خود باید ماه ها و روزها از این افراد درخواست کنند ولی بی جواب می مانند.

این عضو شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه تملک اراضی توسط شهرداری باید به صورت ضابطه مند و براساس نیازهای شهروندان باشد اظهار داشت: نقطه ای که بتواند از منظر کارشناسان ترافیک، گره ای از مشکلات منطقه رفع کند باید شهرداری نسبت به آزادسازی آن اقدام نماید.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از پرسنل شهرداری به واسطه بی توجهی به خواسته های شورای شهر، نوعی دهن کجی به منتخبان مردم می کنند تصریح کرد: نحوه نظافت و رفت و روب در مناطق مختلف ساری نیز تبعیض آمیز است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.